مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-27سياسي

ترس کودکان از چه نشئت می گیرد 


علت ترس کودکان ریشه در سال های اولیه زندگی آن ها دارد، چرا که وابستگی بیشتری به والدین خود دارند و از اینکه گاهی تنها باشند می ترسند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک روانشناس و مشاوره خانواده گفت: علت ترس کودکان ریشه در سال های اولیه زندگی آن ها دارد، چرا که وابستگی بیشتری به والدین خود دارند و از اینکه گاهی تنها باشند می ترسند.

علی اکبری، روانشناس و مشاوره خانواده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همه افراد در زندگی ترس را تجربه می کنند، اما این ترس در کودکان ملموس تر است و معمولا بیشتر ترس خود را بروز می دهند، گفت: علت ترس کودکان ریشه در سال های اولیه زندگی آن ها دارد چرا که وابستگی بیشتری به والدین خود دارند و از اینکه گاهی تنها باشند می ترسند یا حتی در موقعیت هایی که مادر یا پدر، فرزند را به طریقی گول می زنند تا بتواند تنهایی بیرون برود ممکن است کم کم ترس در کودک ایجاد شود که شاید دوباره مادر یا پدر این عمل را تکرار کند و این ترس ممکن است در کودک ماندگاری پیدا کند.

وی بیان کرد: گاهی اوقات ترس کودکان ممکن است ریشه در ترس های خانواده داشته باشد، برای مثال وقتی می بیند که خواهرش از الاکلنگ می ترسد او هم می ترسد و آن رفتار را تکرار می کند و گاهی نیز کودک با دیدن آسیبی که فرد دیگری می بیند ترس در او ایجاد می شود برای مثال هنگامی که می بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس کودکان از چه نشئت می گیرد 

ترس کودکان از چه نشئت می گیرد